SFS, 2022'yi yeni müşteri ve projelerle karşıladı – Sigorta Medya

2022’de yeni nesil teknolojiler ve dijital sigortacılık çözümleriyle pazar payını genişletmeyi hedefleyen SFS, pandemiden sonra artacak seyahat trafiği için seyahat ve sağlık sigortacılığı konusunda çalışmalara başladı. Müşterilerini yeni ürün InsureE’ye geçiren SFS, bu sürecin bir kısmını geçtiğimiz yıl tamamladı. 
InsureE ile sigortacılığın tüm paydaşlarının yüksek performanslı ve entegre bir şekilde pazara hızlı girişini ve adaptasyonunu sağlayan SFS, eş zamanlı çoklu işlemlerle de etkin sigortacılığı tüm kanallardan sunarak her yerden sigortacılık fırsatı sağlıyor.
Yeni yılı yeni projesiyle karşılayan SFS, müşteri tarafında da gelişim göstererek iki yeni sigorta şirketiyle müşteri sayısını 15’e çıkardı.  
SFS, geleceğin sigorta yazılımı olarak tanımladığı InsureE ürünüyle sigorta şirketlerinin hızını artırmayı ve onların teknolojinin tüm imkanlarından yararlanmalarını hedefliyor. 
SFS Yazılım ve Danışmanlık Genel Müdürü Murat Atıcı, sigorta şirketlerinin büyümesine ve pazar payını genişletmesine önemli katkılar sağladıklarını belirterek “InsureE ile sigorta şirketlerinin büyümesini destekleyecek ve sigortacılık faaliyetlerini etkin bir şekilde gerçekleştirebilecekleri bütünleşik bir çözüm sunuyoruz. Yazılım geliştirme ihtiyacı duymadan ürün tanımlayabilmek, sigorta şirketlerinin tüm paydaşlarını hızlı, verimli ve esnek bir şekilde yönetebilmek InsureE ‘nin öne çıkan bazı özelliklerinden. Böylelikle müşterilerimizin sigorta sektörü içinde önlerde olmasını sağlayacak teknoloji ve hizmetleri gerçekleştiriyoruz.” dedi. 
Atıcı, sigorta şirketlerinin sadece bugünü değil, gelecekteki inovasyon ve yenilikleri inşa edebilecekleri ve uzun vadeli ihtiyaçları karşılayacak bir altyapı sunmayı amaçladıklarını söyleyerek “Basit, etkin ve şirketin büyümesine destek veren uçtan uca sigortacılık çözümümüz ile minimum kaynak maliyetiyle maksimum fayda sağlıyoruz” ifadelerini kullandı. 
SFS Yazılım ve Danışmanlık Genel Müdürü Murat Atıcı başarılı şirketlerin en büyük sırlarından birinin, şirketi bir bütün halinde var etmek ve yönetmek olduğunu söyleyerek” Biz de bu yolda önemli adımlar atıyoruz. Şimdi bu halkayı daha da genişleteceğiz. 2022 yılı şirketimizin müşterileri ve iş ortaklarıyla daha da büyük bir bütünü var edeceği bir yıl olacak.” dedi. 
2021 yılında belirledikleri strateji ve vizyonlarını gerçekleştirme konusunda önemli mesafeler aldıklarını ifade eden Atıcı, “‘Önce İnsan’, ‘İnsana Yatırım’ amacıyla başlattığımız Genç Yetenekler Programı’na yarı zamanlı olarak istihdam edilmek üzere üniversite öğrencileri almaya, sektöre donanımlı yazılımcı ve sigortacı yetiştirmeye devam edeceğiz.” şeklinde konuştu.
Sigortacılık sektörünün pandemiye rağmen büyümeye devam ettiğini kaydeden Atıcı, sektörün 2021 yılının Kasım ayı verilerine göre geçen yıla oranla yüzde 23 artışla prim üretimini 89.6 Milyar TL’ ye çıkardığını söyledi. Atıcı, 2021 yılını başarılı şekilde geçirdiklerini belirterek “Sektöre paralel olarak amaçlanan hedeflerin ötesinde iş sonuçları ve performans sağladık.” dedi. 
Pandemi döneminde yeni bir dönemece giren sektörün güçlü bir büyüme ile verimli bir yıl yaşadığını aktaran Atıcı, “Bunu hem sigorta şirketlerinin hedeflerine ulaşmasından hem de yürüttüğümüz projelerin yoğunluğundan rahatça görebiliyoruz.” ifadelerini kullandı.
Atıcı, sektörün büyük oyuncularının dijital yatırımlarını aralıksız sürdürdüklerini ve istikrarlı büyümelerinin arkasına güçlü bilişim ve teknolojik altyapı çalışmalarını aldıklarını belirterek “Dijital değişim ve dönüşümün olumlu etkisiyle de bu büyümenin 2022 yılında da devam edeceğini öngörüyoruz.” diye konuştu. 
2022 senesinin dijital çözümler alanında atılım yılı olacağını dile getiren Murat Atıcı, bu alandaki çözümlere yenilerini ekleyeceklerini söyledi. “SFS’nin dijital sigortacılık uygulamalarını yeni nesil teknolojiler ile güçlendirmeye devam edeceğiz” diyen Atıcı, RPA çözümlerini mevcut çözümlerine entegre ederek müşterilerinin işlerinde verimlilik ve kar artışı sağlayacaklarını bildirdi. 
Murat Atıcı, müşterilerinin kendi müşterileriyle etkileşimlerini dijital kanallarla zenginleştirmelerine destek olacak chatbot uygulamalarını iş ortakları ile birlikte odaklarına aldıklarını açıklayarak “Müşteri etkileşimi konusuna bütünsel olarak yaklaşıyoruz. Müşterilerimizin bu alanda kendi müşterilerine ulaşımında webchat, whatsapp ve chatbot gibi teknolojileri bütünleşik olarak kullanabilecekleri öneriler sunacağız. Dijital açılımımızın önemli kısmını kendi kaynaklarımız ile yaparken, bir taraftan da iş ortakları ile birlikte SFS’nin dijital çözüm portföyünü de genişleteceğiz” dedi.




İnternet portalımızda yer alan tüm haber metini, resim ve benzeri içeriğin hakları Sigortamedya Yayıncılık A.Ş.’ye aittir. Hiçbir şekilde basılı ya da elektronik bir ortamda, kaynak gösterilse bile izin alınmadan kullanılamaz.
e-Mail Adresimiz: info@sigortamedia.com
© 2015 – 2020 Sigortamedya Yayın Grubu | Sigortamedya Yayıncılık A.Ş.

source